

Op deze pagina vind je deze meest gestelde vragen met betrekking tot het
vervoer van jouw zending. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact op, zodat we
je vraag kunnen beantwoorden.
Hoe kan ik een zending aanmelden?
Het is mogelijk om een zending aan te melden via ons offerteformulier. Hier kun je alle details vermelden en eventuele opmerkingen toevoegen. Vervolgens nemen wij contact op om zo spoedig mogelijk je goederen te vervoeren.
Hoe kan ik de status van mijn zending volgen?
Gedurende de zending is het mogelijk om contact te onderhouden via WhatsApp. Op deze manier weet je precies waar je pakket zich bevindt en hoe laat deze aankomt op bestemming.
Kan ik afhaal- en levertijden doorgeven?
Het is mogelijk om aan te geven wanneer en hoe laat je pakket moet worden opgehaald en/ of afgeleverd. Vermeld dit gerust in de opmerkingen als je een zending aanmeldt via ons offerteformulier.
Kan mijn pakket met spoed geleverd worden?
Speciaal voor spoedgevallen bieden wij de spoedkoerier aan. De levertijd is afhankelijk van de afstand.
Kan ik mijn pakketten aangetekend verzenden?
Het is niet mogelijk om je pakket aangetekend te verzenden. Ontstaat er wel schade of is er een ander probleem? TVR Transport is verzekerd en helpt je altijd om het probleem op te lossen.
Kunnen er gekoelde producten worden vervoerd?
Op dit moment is het niet mogelijk om gekoelde producten te vervoeren.
Wat zijn jullie bezorgingsgebieden?
Wij bezorgen goederen door heel Europa! In bepaalde landen zijn er tolwegen. Daardoor kunnen de kosten voor internationaal transport hoger uitvallen.
Wat is de geschatte levertijd?
De levertijd is volledig afhankelijk van de afleverlocatie. Er wordt van tevoren zo precies mogelijk ingeschat wat de levertijd is.
Zijn mijn goederen verzekerd tijdens het transport?
De vracht die wij vervoeren in onze bestelbus is tot € 250.000 verzekerd. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over onverwachte kosten.
Wat gebeurt er als een pakket toch niet kan worden afgeleverd?
Mocht het voorkomen dat een pakket niet kan worden afgeleverd op de bestemming, dan gaat het terug naar de ophaallocatie. Bij eventuele problemen worden alle details tijdig bekeken, zodat een terugzending voorkomen kan worden.